IТ-інтегратор Tet розробив унікальну ТВ-платформу з технологією «a la carte»

Латвійський ІТ-інтегратор Tet, відомий в Україні завдяки послугам центрів обробки даних (ЦОД) та іншим IT-рішенням, розробив унікальну ТВ-платформу Tet+ із технологією «a la carte», яка дозволяє клієнтам самим збирати своє телебачення. Рішення буде доступне у тому числі й українським компаніям завдяки концепції white label — тобто підприємства матимуть змогу використовувати технологію Tet+ під своїм брендом. Платформа вже показала хороші результати на домашньому ринку Tet у Латвії — понад 70% нових ТВ-клієнтів Tet обирають підписку на Tet+.

Згідно з прогнозом Digital TV Research, доходи глобальної індустрії OTT (Over the Top) збільшаться вдвічі до 2026 року і становитимуть 210 млрд доларів США порівняно зі 106 млрд у 2020 році. Тенденція зростання спостерігається і в Україні. Наприклад, згідно з даними платформи Sweet.tv, із 15 мільйонів українських домогосподарств 10 млн раніше не споживали платний контент, 1,5 млн уже користуються платформами ОТТ, а 4,5 млн — послугами платного телебачення.

«Створюючи платформу Tet+, ми враховували, що запит на максимально персоналізований контент зростає, і провели понад 700 користувацьких тестів, щоб інтерфейс рішення повністю задовольняв потреби клієнтів», — розповідає директорка бізнесу розважальних послуг Tet Інга Аліка-Строда. З урахуванням перспективи розвитку глобального та українського ринків OTT, на зростання яких вплинула пандемія, а також успішного досвіду Tet на ринку IT-послуг України підприємство ухвалило стратегічне рішення пропонувати технологію платформи Tet+ і на експорт. «Основні причини для вибору вже готової платформи полягають у тому, що її впровадження займе не більше 6 місяців, тоді як самостійна розробка рішення з нуля і підготовка до нього може зайняти роки. Крім того, підприємствам не доведеться турбуватися про підтримку платформи та сервіс, і вони зможуть фокусуватися на основному бізнесі та клієнтах».

Платформа Tet+ — рішення OTT

Технологія OTT — це хмарне рішення для потокової передачі, яке гарантує найбільш персоналізований досвід перегляду контенту, а також широкі можливості для вибору вмісту різних жанрів і категорій.

ОТТ-платформа Tet лідирує на латвійському ринку, який налічує 2 млн споживачів. Перший проєкт потокової передачі Tet OTT був запущений ще у 2016 році та включав кабельне рішення з пакетом найпопулярніших телеканалів, а також автономні SVOD, TVOD1. Для створення нової платформи Tet провів всебічне дослідження й опитав споживачів, щоб прогнозувати потреби підписників для надання високого рівня користувацького досвіду.

З моменту впровадження платформи в Латвії навесні 2021 року більшість нових клієнтів вибирають платформу Tet+ — понад 70%, 61% воліє самостійно складати свою телевізійну програму, а 82% користувачів високо оцінюють технологію «a la carte» і вважають її зручною.

Функціонал Tet+

Платформа Tet+ підтримує до п'яти пристроїв одночасно (телевізори з функцією SMART TV, мобільні телефони та планшети), дозволяючи створювати п'ять унікальних облікових записів із функцією продовження перегляду. Tet+ поєднала телевізійні канали, цифрові матеріали власного виробництва та контент від третіх сторін. Крім того, платформа дозволяє вибирати канали, а також додавати підписку на стримінговий перегляд фільмів та серіалів.

Принцип «a la carte» забезпечується за допомогою унікальної системи пунктів, тобто глядачі можуть самостійно створювати і зберігати свої власні списки телеканалів, що часто переглядаються. «У платформі Tet+ існує так звана внутрішня валюта чи пункти. Кожен канал має свою «ціну» в пунктах, і користувач може комплектувати їх, як зручно, маючи можливість також у будь-який час внести правки», — розповідає І. Аліка-Строда. У Латвії платформа, окрім ТВ-каналів, локального та міжнародного контенту, пропонує і вміст студії HBO. До планів розвитку входить і можливість агрегувати підписки різних стримінгових сервісів.

Постачальник №1 ТВ-послуг у Латвії та український ринок

Сьогодні ІТ-інтегратор Tet посідає провідну позицію на латвійському телевізійному ринку. Компанія має два основні напрями діяльності — рішення для бізнесу (хмари, дата-центри, кібербезпека, інтернет для бізнесу, обслуговування комп'ютерної техніки тощо), а також приватних осіб (OTT-медіа, створення власного контенту, інтернет для дому, електрика тощо).

В Україні, яка є одним із головних експортних ринків Tet, підприємство досі надавало інтегровані IT-послуги, регулярно входячи до топ-5 постачальників послуг дата-центрів та маючи 8% ринку ЦОД.

www.tetcloud.com

www.tet.lv