Французька мережа супермаркетів та гіпермаркетів Ашан стала жертвою кібератаки, під час якої викрадено дані понад 500 000 клієнтів. Про це повідомляє видання Le Figaro.
В електронному листі, надісланому своїм клієнтам у вівторок вранці, ритейлер пояснив, що ця кібератака «призвела до несанкціонованого доступу до деяких особистих даних», пов'язаних з обліковим записом лояльності.
Серед викраденої інформації – прізвища, імена, адреси електронної пошти, номери телефонів, склад сім'ї, якщо він надається, дата народження, номер картки лояльності та сума накопичень.
«Це не стосується банківських даних, пароля та пін-коду», – намагається заспокоїти бренд, який повідомив про кібератаку до Національної комісії з інформаційних технологій та громадянських свобод (CNIL).
Бренд закликає своїх клієнтів «бути надзвичайно пильними щодо ризику шахрайських електронних листів, SMS або дзвінків».
"Не переходьте за жодними посиланнями"
Використовуючи викрадену інформацію хакери можуть зв'язатися з жертвами та спробувати виманити з них гроші.
«Якщо ви отримали повідомлення, не переходьте за жодним посиланням, не дзвоніть за вказаним номером і не беріть до уваги інформацію, яка в ньому міститься, тому що, ймовірно, це фішингове повідомлення», – попереджає лист від Ашан до своїх клієнтів.
Цікавий коментар додав один з дописувачів під новиною (автоматичний переклад):
Aragorn ( ex bosport75 )
19.11.2024 14:09Як наслідок, у росіян не буде моїх персональних даних: я бойкотував бренди Mulliez з першого дня, коли вони вирішили продовжити свій малий бізнес у Росії після вторгнення в Україну.